torsdag 22 september 2011

härlig morgon

Är en härlig morgon helt i min ensamhet för jag vakna så tidigt och de andra sover ännu.

Har smygit mig ner i köket och satt på en laddning med apelsinkaffe, tänt lite ljus och njuter av tystnaden, är verkligen inte vanligt att det är så här tyst nångång hemma hos oss när alla är hemma.
Alltid är det nåt som låter.
Nyheterna på svag volym talar om att ca 925milj i världen står undernärda, det finns alltså mat men inte fullgo mat med näring och vitaminer i maten som gjorde att maten är bra.
Så tolka jag nyheterna och det är skrämmande tycker jag så jag hoppas innerligt att jag tolka det fel.

Annars vad som händer hos oss idag är väl att vi ska kurera alla så vi blir friska snart och tvätta är nog läge för om vi vill ha kläder på oss.

Hoppas ni har en lika fantastisk morgon där just ni är

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill kommentera ev svar finner du här sedan.

På återseende