lördag 24 september 2011

vinterhandlat

Idag har vi varit inne i storstaden och vintershoppat till kidsen.
En kille som är med i svenskföreningen som även jag är med i hade lite nyheter som börja säljas idag med barrnkläder och barnskor.
Så mycket snyggt det fanns, jag hade lätt kunnat handla hela butiken och ja visst en del var små stl för mina barn men hade inte varit problem för jag hade handlat och sen sett till att vi får ett barn till.
Tom Thomas gilla det utbudet och hos oss är det han som vill ha fler barn men inte jag så....

Nåja nu handla vi som sagt till våra barn, byxor, tröjor, tjocktröjor, vinterkläder, polotröjor, finkläder och lite kjolar och klänningar till Ella och även vinterkängor till alla, så nu står de rustade för hösten och vintern och det känns bra att veta.

Thomas och jag får fixa till oss senare.

Sen blev det lite mat och efter det fann vi en nyöppnad godisbutik som vi testa på, mycket smarrigt fanns där och en heldel saltlakrits så jag var lite i sjundehimlen. kan jag lova.

Nu är vi äntligen hemma och har mysstund med Tom och Jerry

1 kommentar:

Tack för att du vill kommentera ev svar finner du här sedan.

På återseende