söndag 18 september 2011

välkommen

Hej och välkommen hit till min sida som jag nyss skapat för jag kände att den förra blev så inriktat på sjukdomar.
Så ja jag är sjukskriven nu fram till den 25/9-11 för att jag har 2 olika hudinfektioner orsakat av 2 olika bakterier.
Det syns...hela jag är prickig!
Men med 2 starka antibiotika kurer som äts ihop så mår jag mycket bättre nu men ska till läkaren för koll vid 2 tillfällen i veckan.

Vem jag är? Jag det ser ni i menyn ovan, där är liten del av min story.

Så fort jag får sluta med min antibiotika kurer så kommer jag att börja med Cambridge pulver för att få den kickstart som jag behöver och fram till dess får ni hålla till godo med lite annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill kommentera ev svar finner du här sedan.

På återseende