söndag 18 september 2011

moodboard

Sen jag fick himmelska föräldrar så har jag alltid haft ett mood-board stående på en centralplats där jag passerar dagligen.
Sakerna på bordet är sådana saker som betyder mycket för mig eller som ger mig kraft och inspiration och de byts ut.

Min familj har blivit vana och vill ha sin plats på bordet de med numera så lite bra kanske de upplever det.
Det stående som Thomas och jag har är ett kort från den tid vi dejta, vårt bröllopsfoto samt första kortet på våra barn som nyfödda.

Sen får vi ha 2 personliga saker var, som vi byter när vi vill och vi har en oskriven regel att inte fråga varför vi gjort det val vi gjort utan vill vi så berättar vi självmant.

Våra barn är vana och har ofta stannat till vid bordet och vi har berättat bäst vi kunnat, pojkarna på 6år börjar förstå tror jag för de gör även de sina val och när jag undrar lite fint så får jag en väl genomtänkt tanke som visar hur de tänkt.
Ella är nyfiken och får höra oss berätta redan nu hon med - men hon är lite för liten att förstå.

Berätta gärna om även ni har ett mood-board eller inspirationsbord hemma hos er eller på jobbetför den delen.

2 kommentarer:

  1. Spännande att få hänga med så här från starten.
    Jag har lite familjekort står på fönsterbrädan på kontoret, de ger mig energi när jag tittar på dem.
    Lycka till och hoppas du mår bra snart

    SvaraRadera
  2. Hej Lena vad roligt att du vill hänga med och visst är det energiboost att ha nått kort på dem man älskar på jobbet

    SvaraRadera

Tack för att du vill kommentera ev svar finner du här sedan.

På återseende