torsdag 22 september 2011

låg varv

Känns som jag går på nåt slags lågvarv just nu, trött men inte trött, jag går ju i väntans tider ni vet för jag hoppas verkligen att läkaren kommer säga att jag på tis kan köra igång med cambridge pulvret.

Annars idag har vi tittat på film Scoobe doo, när Ella sov eller farmor och jag fick inte se på filmen utan det var bara män som fick titta.
Men varför då undra Thomas.
- ja men pappa det förstår du väl att det är spöken på filmen och jag vill inte att mamma och farmor blir rädda, svara Noah som den självklaraste sak i världen

Så vi passa på att njuta av att få tvätta ifred och baka en banankaka istället som vi alla åt till emfika med lite kanelgrädde och fruktsallad.

Jag har även hunnit fixa lite med familjens hemsida och lite annat sånt som måste fixas med ibland.

Hur har ni haft idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill kommentera ev svar finner du här sedan.

På återseende