måndag 19 september 2011

skolan

Jag har förstått att skolan här är en pers, det är jobbigt rent ut sagt.

Vi prickisar dvs Noah och jag vi gjorde en ansträngning på em och hämta hem resten av våra älsklingar.

Vi börja i skolan och hämta upp Theo och han var helt slut och fröken garva bara.
De hade nyss komt in efter rasten mellan skolan och typ motsvarande fritids och på den rasten hade en större tjej i klass 3 överöst Theo med pussar, vilket han inte gilla, så ja han försökte fly undan.
Men tjejen är äldre och sprang snabbt så hon försatte jaga med pussar, då skriker Theo: rör mig inte jag har svinpäls.

När vi kom till Ellas dagmamma så var vi helt slut allihopa och när vi väl kom hem så gjorde Noah och jag det vi är bäst på: ligga på soffan och tjattra rimramsor och drömma om att få resa till havet och bada.

Har er dag varit bra?

3 kommentarer:

  1. Ja det är tufft att vara 6 år och bli överfallen med pussar, kanske tösa läst ditt inlägg om kramar :-)
    Ska bli spännande att hänga med och få se hur det löser sig eller om det bara var för dagen.

    Jag tror att du kommer klara detta supergalant när du väl kommer igång med ditt pulver, du om nån har drivkraften och det jävlaranama som krävs för att orka pulver och du är envis och måste vara bra i detta sammanhang.

    Saknar er alla och längtar till vi kan ses alla här hälsar att vi kommer ner till er över jul och nyår.

    SvaraRadera
  2. Sv: Är jag hemsk om jag skriver att det ändå är "skönt" att höra att fler gör samma sak som mig?

    I alla fall är det precis "rättfram och rak men ödmjuk" som behövs för att motivera mig, så tack igen! :) Nu köööör vi (okej, du kan få bli av med prickarna först ;))!

    SvaraRadera
  3. Hihihi vilken gullig puss-historia!!

    SvaraRadera

Tack för att du vill kommentera ev svar finner du här sedan.

På återseende